Fredagkväll

Jaha, då var snart denna vecka också över.
Och ingen liten Bebis syns till...
Men det kanske är på G... känns liksom så... men sån tur har jag nog inte.

Har inte gjort mycket idag heller.
Mest legat på soffan och kollat TV.
Var till Hanna en sväng innan jag hämtade Lilleman från dagis.
Hon bjöd på bulla som hennes mamma bakat, och jag måste säga att dom var riktigt riktigt goda!
Fick en massa kläder till Alvin också. *tack tack*
Så imorn ska jag ha klädprovning på han här hemma.

Till middag har det blitt grillad karré, potatissallad, dallassallad, vanlig grönsallad och vitlöksbröd.
Oj, va Lilleman åt! :-)
Tror verkligen han gillar potatissallad... Åt hur mycket som helst!
Efter maten busade hela familjen i sängen.
Jössös, vad jag och Älsklingen fick skratta åt Alvin.
Filmade, så jag måste lägga in filmen på Picasa nån dag när jag orkar så får ni se vilket tok han är, Gossen våran.
Efter bus, begav vi oss till morfar för att äta glass. Och så hjälpte jag honom att packa köttet som dom styckat idag.
När vi kom hem, kom familjen Lindvall/ Rova förbi. Mer kaffe...
Sen har det varit Idol, och nu fixar Älsklingen element i badrummet, och jag ska strax krypa under täcket.

Hoppas ni har en trevlig fredagkväll.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0