God morgon!

Hemma nu.
Inte hos pappa.
Inte på BB.

Lämningen idag gick jättebra på dagis.
Inte en tår! Så skönt det kändes! :-)
  

Han var så glad när vi skulle knalla till dagis.
Men innan vi kunde gå så skulle han låsa bilen. Inte EN gång, utan typ FJORTON gånger... haha! Sötunge!

Jo, måste ju berätta att idag har jag för första gången hört Alvin bli riktigt riktigt rädd!
Åh! Jag höll verkligen på att börja gråta. Hörde paniken i hans röst! Det värsta jag varit med om.
Så här var det:
Jag satt och kollade på TV, coh Lilleman lekte i köket med radion.
Han gillar att trycka på alla knappar. Pappa har en sån där gammal radio (bergssprängare) med massa, massa konstiga knappar på.
Hörde hur han sänkte ljudet... höjde lite... sänkte...
Och så var det tyst länge.
Helt plötsligt så vrålar det från högtalarna! Helt galet högt!
Och Alvin bara skriker... med panik i rösten. Rädd! Vet inte vad han ska ta sej till.
Oj oj, skyndar med dit och sänker volymen.
Stackars lilla Vännen! :-(
Ja, det var verkligen inte kul att höra paniken...
Hoppas jag slipper höra det igen på väldigt väldigt länge!

Nu ska jag vila här på soffan.
Ha en bra dag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: svärmor

Stackars lilla Gubben, som blivit så rädd :(

Men det är nåt hemskt, att han är så SÖT!! Är det verkligen sant, att det finns så vackra barn?? =)

2009-09-18 @ 04:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0