Söndag.

Här går det bara bra!
Allt känns underbart! Fantastiskt! Låter klyschigt, men så är det.
Dom tre senaste nätterna har Gumman vaknat endast två gånger och ätit.
Så om jag skulle ha gått och lagt mej i tid så skulle jag kunna vara riktigt utvilad... men men, är huvudet dumt får kroppen lida...
Men idag har vi sovit från kl 10- 14. Visserligen inte helt oavbrutet...
Lilleman ville ju komma och titta till oss, plus att hon ville äta lite vid 11.
Jag sov kanske från 11.30-12.30. *skönt*

*matning*
*tillbaka efter 30 min*


Jaha, var var vi nu då...?
Jajust ja, utvilad. Nå, då vet ni det.

Älsklingen var med Alvin till Luleå på fredag.
Först till Sunderbyn på hörselkontroll och sen for dom med Jukka och Amanda på Leos.
Dom hade haft väldigt kul!
Vad roligt för Alvin att göra nåt annat än bara vara hemma eller på dagis...!
  
Hörselkontrollen gick förresten bra! :-)

Igår var vi på prommis. (min andra promenad!! Har ju prommat till Stina för nån dag sen.)
Ner på affären och handla blöjor bl.a. (Tusan vad det går blöjor nu)
Stannade till hos Helen och Micke för att ge Tösen mat.
Gumman gillar verkligen inte att åka vagn! Jössös att hon kan bli sur och skrika!
Inte alls som Alvin, han älskade att åka vagn...
Men det kommer nog för henne med. Förhoppningsvis!

Ikväll kom Stina och Tindra förbi.
Tindrus och Alvin lekte lite.
Sen ville hon ju såklart hålla i Bebis...

Hon är ganska stolt där hon sitter med Lillpigan i famnen...!

Jo! Alvin har ju börjat vänja sej mer och mer med att ha en liten Gumma i huset.
Nu ska han hela tiden pussa och goa och sköta om henne! :-)
♥SötTrollet vårat!

Nu ska jag ta och hoppa i duschen, och sen ska jag mysa med min nyduschade karl...! Som luktar sååå gott! ;-)

Trevlig kväll!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, hon är ju sååå söt. Alvin kommer älska sin lillasyster..men såklart lite konstigt för honom såhär i början ;)

2009-09-27 @ 22:34:35
URL: http://fancyfacts.wordpress.com
Postat av: Catja

Hihi! :) Söt hon e! :) Tur att Tindra har en liten beeebis att hålla i nu. Hon envisades ju med att hålla i ELise å hon gillar ju inte direkt att bli hållen längre. :)

2009-09-28 @ 07:42:42
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0