Torsdag

I natt har det blivit mer sömn än någon annan natt tidigare.
Matade Gumman vid 00.30 (fyra omgångar!), sen 04.00.
Nog för att jag vaknat nån gång där mellan...

Var till Kalix igår med Tjejen på andra läkarkollen.
Allt ver bra!
Jag var lite orolig över hennes vikt, men det visade sej att jag inte behövde vara det.
Hon gick upp som hon skulle!
Det var ju problem med amningen med Alvin, så därav oron nu.
Men som sagt. Hon hade gått upp!
Konstigt vore väl annars... med tanke på hur mycket hon äter! :-)

Nu har hon precis ätit igen och sover här i min famn.
Lilleman är på dagis, och Älsklingen ska och fiska.
Därför ska jag passa på att sova nu när Tjejen sover.


♥M I N A  U N D E R B A R A ! !♥


KRAM


Kommentarer
Postat av: Farmor Päivi

MITT HJÄRTA GRÅTER!!!!! ;(

Saknar er alla såååååååååå mycket!! Jag står inte ut =(

Dessa underbara barn, MINA barnbarn, <3 <3

2009-09-24 @ 11:02:59
Postat av: Charlotte

Hej! kul att höra att det går bra för er =) Hur tar Alvin det med nya familjemedlemmen då?

2009-09-24 @ 15:02:53
URL: http://onlymech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0