Gått i graven!

Det slog mej på morgonen!
TVÅ av mina favvo-serier har gått i graven... :(



(lånade bilder)

Otroligt bra serier! Så det är verkligen synd! Lipstick jungle som bara gick 3 säsonger va...?
Nå, det är ingen idé att gråta över spild mjölk, eller hur man nu säger....

Idag har jag hunnit med att baka bullar. Blev både kanel- och vaniljbullar...! Mmm!
Men tyvärr vart dom inte så goda som jag hade hoppats på... :(

Mina killar är i Råneå och badar. Gumman ligger och sparkar på golvet, och jag kikar lite på nätet.
Hade tänkt städa lite, men det får vänta. Latmasken kom på besök...

Imorn blir det Luleå.
Först Loppis och sen middag hos Joni och Jenny.... trevligt trevligt att komma bort hemmifån lite!

Hoppas ni får en bra fredag och en bra helg!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi bakar för fulla muggar nu. Och du vet vad du ska göra 19 sept. Om inte så ska jag berätta det för dig ;) Du ska gå med din röstsedel till er vallokal, ta med en valsedel med s (för kommunvalet) och kryssa i Johanna Vinsa. Enkelt va??! ;)

2010-04-23 @ 21:50:11
URL: http://paucisverbis.blogg.se/
Postat av: Desiree

Ni ser ut å bara ha det bra! :) Hur går det för lillan då, några framsteg? kram

2010-04-24 @ 13:21:32
URL: http://bdee.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack! :)kan vara svårt d där med make up o färger. Du vet väl att jag ger make up konsultationer gratis? :) färger, tips mm.

2010-04-26 @ 12:27:40
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0