Kom vintern verkligen tillbaka???

Vah? Vad är detta? En massa snö! Var det inte vår nu i veckan...?
Vi har ju till och med bild-bevis på att våren har kommit!

Svanarna tog sej en paus här vid oss igår!
Verkligen roligt att ha dom så nära. Bara titta ut genom fönstret! :-)

När Alvin sovit idag så gick vi ut på gården.
Älskingen bytte till sommardäck på bilen och jag, Alvin och Lovisa knallade runt lite här i närheten.
Eller Alvin, han körde moppe!
Jag hann till och med kratta lite här på gården innan vi gick in igen.

Har varit en hel del bus här inne!
Mina små troll som är dom finaste som finns!




Lovisa ligger och jorvar på i sängen och Alvin sover sen en halvtimma tillbaka.
Själv har jag hunnit med att klicka hem lite kläder från Lindex.
Och igår fick jag ju mina byxor från Laredoute...! Har jag blivit shopoholic....? Nope, bara det att jag inte har några kläder jag kan ha... jo, en massa sköna, noppiga mjukisar..... Mjukisar i all ära, men det är inte så kul att alltid behöva ha det!

Nu ska jag ta och kolla Fejjan snabbt och sen umgås med min karl.
Ha det bra!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Theresa

Ojdå - tala om att du är pappa upp idagen - jag tänkte på det där med noppriga mjukisar. Har du även häng i baken och knäna?;)

Jag ska egentligen inte säga nått eftersom jag bara haft mjukisar att tillgå nu ett bra tag...

2010-04-18 @ 11:54:11
URL: http://www.skaggys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0