Ny favorit!

Ja, alltså! Har ju hittat min nya favvo-affär här i Finland som jag skrev om. Kärkkäinen.
Och nu så har jag även hittat en favorit-glass!



Den är så fantastiskt god! Mmm!! Kaffe!
Synd att man inte kan köpa med ett gäng hem... dom hinner nog smälta... :(

Även Lovisa har käkat glass.
Hemmagjord läsk-glass! :)



Kanske en aning kallt? :)

Annars så har vi inte gjort så mycket idag.
Sovit två timmar med Alvin. Känner mej ännu inte riktigt kry. Och den här förbannade rethostan jag har håller mej vaken om natten!!! Grr!
Men när vi vaknade tog jag och Alvin oss en liten promm och kollade in kossorna. Så söta!
Och Alvin tyckte det var så kul att sitta och titta på dom! :)
Och så har kidsen busat förstås.
Alvin har blivit väldigt mycket för att Lovisa ska vara med han. Hon ska ligga brevid honom. Sitta i hans famn och så vidare.

Småråttorna hade mysigt i hundbädden... :)


Imorn bär det av hemmåt.... till verkligheten... buu....
Ja, så är det!

KRAM


I might have to wait
I'll never give up
I guess it's half timing
And the other half's luck
Wherever you are
Whenever it's right
You'll come out of nowhere and into my life

And I know that we can be so amazing
And baby your love is gonna change me
And now I can see every possibility

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Jag vet inte hur det hände ;D haha Från Ellos dom hade väldigt bra rea priser också ;D

2010-08-23 @ 21:41:38
URL: http://lundqvistlina.blogg.se/
Postat av: Farmor

Älskade busungar!! <3

Saknar hela familjen!! =/

2010-08-24 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0