Sommar för mej

... idag hade jag första sommarkänslan för i år tror jag.
Låg och kollade på Ernst (vad är med sommar än det...? :))
Altandörren och ytterdörren öppen... och så hör jag någon som sjunger ute någonstans... Fiiint!
Sommar... varmt ute, folk grillar, spelar gitarr och sjunger! SOMMAR!
Okej, det finns annat också som gör mej somrig... men inget som klickade till sådär som när jag låg på soffan! :)

Förra veckan när jag åkte hem från Neistis efter att jag varit och provfotat brudparet var solen så vacker på himlen.
Jag tvärbromsade in på en parkering...

Oj så fint va?
Ännu mera sommarkänslor!

Drygt ett år sen är detta foto taget på Alvin i Vitträsk.
Det är en sån klockren bild! En riktig sommarbild! I Love it!
Lovisa har än så länge bara badat i pool ute... Och jag tror inte hon hinner bada i riktigt vatten i år.... tyvärr så tror jag att sommaren är över.... redan.... :(


Vad är en riktig sommar för er...?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Han gör så fint den där Ernst! Sommar för mig är när jag kör med båten, solen står högt på himlen, måsarna skriket, havet glittar och jag behöver endast ha på mig ett linne, trots att jag är på sjön. Eller tidiga mornar med frukost på en solig brygga. Sena kvällar på en varm hälla och stilla hav. Hoppas lillemannen har blivit kryare! Och dte är super fint det kortet när han skuttar ut på bryggan!:)

2010-08-06 @ 08:21:45
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förresten, skulle vilja beställa en privat lektion i porträtt fotografering! :)

2010-08-06 @ 09:50:15
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0