Behöver skor

Jag behöver verkligen införskaffa nya "gå-ut-skor".
Har inga... tror jag.
Inte vad jag kan komma på iallafall...
Dom får inte vara för dyra... efterom det ska vara gå-ut-skor.
Har kikat lite på skopunkten.se.
Där har dom en del fina stövletter. Och det är sådana jag vill ha.
I och för sig, så har jag ett par med kilklack... men jag tror inte jag skulle klara av att gå med dom nu  när det är snö. Dom har verkligen inget mönster under, och därför är dom vääääldigt hala... :-)
Man behöver ju inte trilla i onödan... hihi!
Ska försöka få med mej Syster till Happis nån dag så kan vi kika på skor tillsammans.

Annars då?
Vad har ni på G ikväll...?
Jag slökollar Melodifestivalen, Lovisa sover i sängen här brevid mej, Alvin sover i sängen i sitt eget rum (andra kvällen han lägger sej där!!) och Älsklingen monterar extraljus på Forden.
Mer spännande än så blir det inte här ikväll... hade vart gott med ett glas rött, men men... det struntar jag i ikväll.

Kom ju på att Alvin har ju gardiner också med Cars på... :-)
Kolla in denna!

Hur häftigt hade inte detta varit????
Hittade en massa på denna sida... :-)
Fast man kanske inte ska överdriva? :-)
Undra vad Gumman kommer att ha som favorit?

Nä, nu ska jag ta på mej nattiskläder.
Fortsatt trevlig lördagkväll!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Desiree

tänk att lilla happis skulle bli shopping-metropolen :P haha...



Tycker du att C är lik mig? hehe.. alla tycker hon liknar Johan.. fast vi är iofs väldigt lika varann som barn. men dina barn tycker jag liknar dig, iofs så har jag ju inte sett din sambo... kram

2010-02-07 @ 16:22:16
URL: http://bdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0