Då var man ett år äldre då...

Ja, då var man då ett år äldre då.... *suck* Snart 30. Sen 40... sen ligger man på ålderdomshem...........
Nädå, än är det ett bra tag kvar. :-)
Har ingen åldersnoja... För tidigt för det tror jag. :-)
På måndagkväll slängde (bokstavligen) jag ihop två smörgåstårtor. Hade glömt beställa botten, så jag fick improvisera.
Funkade bra.

Den här är gjord på polarkaka. Det blev jättebra! Botten var inte så tjock, och inte för torr heller.

Och botten i den här är vanlig formfranska.
I den här provade jag göra en ny fyllning som jag läst i en tidning.
Kyckling, färskost, kesella och curry. Verkligen gott. Roligt med nåt annat än det gamla vanliga.
Vad brukar ni sätta?

Vet ni vad?
Fick elräkningen igår.
Jag blev irriterad....

Här har jag varit så duktig och eldat varje dag. Från morgon till kväll. Inte använt luftvärmepumpen.
Och nu när man öppnade räkningen så märks det inte???? *grr* VAH?! Varför inte?
Och julbelysningen ute har vi också tagit bort... *irriterad*

Nu ska jag försöka få Gumman och äta lite.
Hon har inte ätit sen i natt från mej, bara lite nu på morgonen, så det gör ont i mina bröst!! :-S


Lilleman sitter här i min famn och kollar Ti-ti-nalle.
Han är lite bättre nu. *peppar peppar*
Men båda ungarna har haft hostattacker i natt. Så det har varit en ganska sömnlös natt i natt.
Nå, jag hinner väl sova imorgon natt... :-)


Nu har Gumman somnat här på soffan brevid mej.
Ska ta med Alvin nu och gå till köket och äta frulle.
Sen blir det nog Kalix.
Martin hade nån baskettunering med skolan.
Ha en bra dag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott gott med smörgåstårta.... Hoppas du hade en bra födelsedag! :) Elräkningen är väl räknat på "normalt" förbrukning så man betalar cirkus samma pris varje månad och sedan ev får man pengar tillbaka eller betala mera, ( när de läser av mätaren) så har då vi jalla fall så misströsta inte :D

2010-02-03 @ 10:21:36
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Theresa

vad har ni för elavtal? är det rörligt eller fast? har ni på radiatorerna eller värmer ni bara med ved? har ni elgolvvärme nånstans? kan ta fram några spartips till er...

2010-02-03 @ 19:04:16
URL: http://www.skaggys.se
Postat av: Desireé

GRATTIS! gud så god smörgåstårtan ser ut! har du samma mellan varje rad? Mmm.. :) blir ju hungrig. hoppas du hade en fin födelsedag! kram

2010-02-06 @ 11:13:20
URL: http://bdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0