Hinner jag nu?

Får se nu om jag hinner blogga lite.
LillGumman är lite restlös, jag måste duscha, hämta LilleMan från dagis och sen börja med maten...

Helgen i Levi var så otroligt rolig!
Fast det var kallare än jag vet inte vad!
Fredagen finns inte så mycket att berätta om.... vissa bangade, andra inte... hehe! :-)


Vi var ute hela dagen på lördag.
Först till mammas lägenhet och sen på utflyckt.
Såååå skoj!



Vi for iväg med skoter trots att det var -27.

Våran guide "Inkkari". Han har en egen hemsida om någon vill kika in där.

Vi fick prova på pilbågsskjutning, lapplandsrugby och nåt annat konstigt, man skulle blåsa små nålar genom ett rör.
Roligt var det iallafall!





Ännu en gång måste jag tacka tjejorna för en jättetrevlig helg. Och hoppas att vi kommer göra om det! :-)

Högst upp till höger bodde vi...
Och om ni vill se mer bilder som finns det på Picasa.

Nu kallar Lovisia på mej.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0