2-års kalas

Igår hade vi barnkalas här hemma.
Med en massa folk! :-)
Dom första som anlände var Tesse med ungarna och med sej hade dom Sofie.
Sen kom alla. Den ena avlöste den andra...
Tesa med familj.
Desso med familj.
Kicki och Dennis.
Jennie och Robin.

Ann-Mari och Eddie.
Stina och Samuel.

Linda.
Fia med familj.
Jukka med familj.
Micke och Helen.

Alvin fick en massa fina presenter av alla!

Själv så tyckte jag också att det var kul med en massa folk på besök.

Men det är tur att det bara är någon enstaka gång så mycket folk samtidigt... hihi! Man blir ju helt slut i huvudet! :-)



En kul dag med andra ord. Utan något kaos. :-)
LillGumman
skötte sej också väldigt fint!


Och! Jag måste ju skyta med att jag själv bakat allt fika! Det är inte illa för att var jag! :-)

Båda dessa kakor är från Aftonbladets receptbok "Baka med barn".
Dumlegömmor och Pollykaka! Mmm! Gott var det! Bakade ävern sockerkaka och drömmar.
Det var jättebra recept i den boken. Enkla. Sånt jag klarar av! :-)

Visst är tårtan fin!
Det är min Underbara Älskling som gjort den!
Lägger inte ut bild på den jag gjort, den blev inte så vacker... Färgen från godiset förstörde det! :-(

Nu ska vi iväg till Luleå om vi får upp Alvin.
Martin är och spelar hockey.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Stina

haha!! bjöd du på drömmarna med god-olja i? eller gjorde du nya?? :)))

2010-01-10 @ 18:21:16
Postat av: Catja

Å va alla kidsen har vuxit mycket! :) Grattis igen Alvin! Kram

2010-01-12 @ 06:02:51
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0