Det senaste dygnet...

...har jag...
• bokat tid för dop
• bokat tid med instruktör på gymmet för mej och Mojjan
grundmålat ett vitrinskåp
• spelat Guitar Hero (Stina satt i 6 timmar med gitarren!)
• haft en bråkig natt med min dotter som har tand nummer 2 på G.
tvättat en maskin med tvätt
prommat med vagn och bob och hämtat Alvin på dagis.
• varit med barnen till gammel-farmor
• ätit stekt potatis och korv till middag
dammsugit huset
målat med Alvin
bråkat med Alvin
diskat
... och så har jag gjort massa annat också...
Men det var ett litet smakprov.

Och dygnet innan det hann jag med att bada Gumman också.
Men jag gjorde det inte själv. Fick hjälp såklart!

Han var så duktig på att hjälpa till.
-Tvätta magen.
Det var han väldigt nogrann med! :-)

Han var väldigt nöjd när han fick vara STOR och hjälpa till! :-)
Lilla pajasen!

Lilleman sover nu.
Och Gumman är vaken.
Hon sov från kl 15.15 till 18.30. Då fick jag dra in vagnen så hon skulle börja vakna till liv.

Sitter och kikar på Antikrundan. Det är ett väldigt bra program.
Intressant!

Imorn kanske det blir Kalix. Har inte bestämt mej än.
Älsklingen börjar jobba redan kl 9 så han är ändå inte hemma. Eller så fortsätter jag måla på mitt skåp om jag inte hinner idag.

Fredag blir det premiär på gymmet. Det ni! :-)
Så hoppas mitt paket kommer imorn, annars har jag inga träningskläder... beställde från HM för några veckor sen, men som vanligt är dom så sega med deras leveranser...

Okej, nu ska jag snuuuusa på Lillgumman!
KRAM


Kommentarer
Postat av: therese

åh vilka snyggingar!

2010-01-21 @ 06:43:40
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
Postat av: Farmor

Vilken snäll storebror Lovisa har!!

Lovisa ser rätt så nöjd ut, när Alvin hjälper henne med badet. =)

2010-01-21 @ 18:29:35
Postat av: Anna

Vilka härliga bilder=)

2010-01-23 @ 10:37:43
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilket gym ska ni börja på gumman??

2010-01-24 @ 22:29:47
URL: http://www.sandrarandeblad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0