En massa måsten

Idag har jag försökt ta tag i allt som måste göras.
Och jag måste säga att jag har varit ganska duktig.
Damsugit och skurat huset.
Skrubbat toaletten.

Bytt sängkläder i Fia-Lottas säng.
Målat det allra sista på vitrinskåpet.
Plockat undan i kök och TV-rum.
Gjort egen grillad karré
(som blev väldigt god).
Men då finns det ju sånt som jag inte alls har gjort dom jag borde. Verkligen borde!
Tvätta. Flera maskiner.
Plocka ögonbrynen. Ser ut som en vildvuxen granskog.
Rensa Lillemans kläder...
Nå, det är en dag imorn med.
Men då ska vi till Syster och käka KÖTTSOPPA! Mmm! Mumsigt!

Nu ligger jag i sängen med ungarna i deras egna sängar... (än så länge:-))
Gubben har redan vaknat några gånger... tror han har ont i halsen. Han låter väligt rosslig och hes... :-( Stackars!
Det finns inget värre än när dom små älskade är sjuka!


Älsklingen är hos pappa.
Han har lekt med pappas traktor idag, så han for och lämnade igen den.
Plus att dom håller på i snickeriet... Älskade skulle väl försöka sej på en vagga. Vi vill verkligen ha en till Gummna. Hon verkligen ÄLSKAR att sova i vagga. Hon sover jättebra när vi är hos syster. Där sover hon alltid i vagga om nätterna.
Och så har jag gett far min en uppgift att göra en hylla till badrummet.
Undra hur dom klarar det herrarna...?

Nu ska jag kika vad ni har skrivit.
Har inte hunnit läsa på flera dagar!




KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Myselipys.. och namnamnam med köttsoppa! Vi tänkte nog kanske titta förbi i helgen, imorrn eller söndag om ni är hemma? Hade hoppats på lite varmare grader hade man kunnat grilla eller något men får väl ta det näst gång suck. VIll ha vårvinter.nu. Kramiz

2010-01-29 @ 07:18:10
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Josefine

=) Det får du göra. Då har jag hunnit bli ännu bättre och alla missar man gör idag är ett minne blott :)

2010-01-29 @ 16:49:48
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Desireé

Men Heeej! Det var inte igår! Kul och se vad som händer i ditt liv, söta barn du har! :) kram

2010-01-29 @ 19:14:49
URL: http://bdee.blogg.se/
Postat av: Desiree

Det är bara fint med mig. hur är det med dig? vart bor du osv? vad jobbar du med? kul att vi har barn i nästan samma ålder :) kram

2010-01-30 @ 08:57:30
URL: http://bdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0