Ny design

Nu håller jag på med en ny design igen... :-)
Jag tycker det är ganska kul faktiskt... men hjärnan måste jobba ska jag tala om... :-)
Det jag inte har nerver till det är att fixa headern. Det sköter min Älskade.
Enkla grejor på Photoshop klarar jag av, men att hålla på och klippa, klistra, stämpa osv... det är inte min grej...
Den provisoriska headern som är nu har jag faktiskt klarat av och göra själv... haha... visst är jag duktig? :-P
Vad tycker ni om den nya designen?
Är det nåt som jag inte har tänkt på?
Nån färg eller typsnitt som inte passar med det andra?
Ni måste hjälpa mej, jag har säkert glömt ändra nåt.

Hade tänkt visa bilder från både Leos och från vårrullarna vi gjort idag, men datorn vill inte sammarbeta med mej... eller med nån annan för den delen.
Så jag får se om jag får in några bilder imorn.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0