söndag.

söndag igen.
tur att älsklingen inte behöver fara på jobbet i natt.
nu har Lovisa också blitt sjuk, så det hade inte varit så kul med två sjuka barn här ensam... jag vet, jag är ganska nojjig... men sjuka barn är verkligen inte kul.
man tänker hela tiden det värsta.

nu sover iallafall Alvin.
älsklingen ger Lovisa mat just nu, sen blir det sängen för hennes del med...
och väldigt snart för min del också.
natten har varit ganska stökig. inte jobbig... men sådär stökig som den kan vara ibland.
Alvin har rullat i sängen fram och tillbaka. pratat i sömn, jyrat... :-) lite roligt att lyssna...

träningsvärken kom som ett brav på posten.
sååå skönt!
igår tränade vi ordentligt. fick hjälp av Katta. det var nog tur. vi lärde oss en hel del...

hann ju med IKEA också igår. blev nästan bara skrot.
en fåtölj till Alvin bl. a.
men det var trevligt att komma iväg med Jenny.
när vi kom hem blev det taco-middag! Mmm!
men inte blev det nåt bakande inte!
så det måste jag ta itu med imorn. annars har jag inget att bju på på tisdag... :-)

fortsatt trevlig söndagkväll!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0