Vitrinskåpet

Nu är vitrinskåpet färdigt, och på plats.
Jag är så nöjd! Mycket nöjd!

Till och med att Älsklingen sa:
- Tur att du trottsade mej och skaffade skåpet. Det blev ju skitsnyggt!
Det kändes bra. Han brukar inte tycka annars så mycket om saker och ting här hemma... :-)
Även för mej kändes det bra att jag äntligen slutfört nåt jag påbörjat!


Nu måste jag bara försöka övertala Älsklingen om att vi ska skaffa ett vitt köksbord, med vita trästolar till. Och det ska ju förståss vara mindre än det vi har nu.
Vi behöver ju inte så stort bord... just nu iallafall...

Här hemma har vi en sjukling... Lillemannen är så snorig! Och idag är han lite röd i ena ögat också... :-(

Nå, vi får hoppas att det snart går över.
Älsklingen börjar ju jobba natt imorn kväll. Det är aldrig kul med nattveckorna, och deffenitivt inte nu när Alvin är sjuk...

Gumman ligger och sparkar på mej. Och det gör faktiskt ganska ont ska jag tala om! :-)


Nu ska jag ta och göra mej the... Kring 11-tiden blir det träning.
Sen tror jag att jag måste hinna med att baka. Fyller ju år till vecka... *suck*
Jag som trodde att jag bara fyllde 25... firade ju inte förra året då jag var gravid... så jag hade helt glömt bort att jag redan fyllt 25... Jobbigt! TVÅ år äldre bara sådär...

KRAM


Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas Alvin kryar på sej snabbt! Håller me dej, nattveckorna är verkligen inte roliga.



Roligt att du kommit igång me träning, skulle oåx behöva göra det känner jag :)

2010-01-30 @ 09:33:14
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad fint det blev!!! Jo nog tycker jag att ni ska ha ett vitt bord med vita stolar:) Vitt är ju såå snyggt!!! Krama lillgubben Å hoppas han kryar på sej snart.. Krama lillgumman också för den delen:)

2010-01-30 @ 10:20:11
Postat av: Jenny

VAD FINT!!!! Du är ju jätte duktig på att måla!!! :)

2010-01-30 @ 10:48:54
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Desireé

vad fint det blev. ni ser ut att ha ett fint hus, har ni renoverat mycket eller var det det?



Chanelle är 6 månader idag faktiskt. din minsta då?



kul att du ska börja plugga, jag med faktiskt. jag har tagit mig in på personalvetarprogrammet här i umeå. ska bli kul att få göra nåt annat än å jobba :).



bor Catja också kvar i töre? hur är det med dig? hoppas alvin kryar på sig. kram

2010-01-31 @ 07:32:27
URL: http://bdee.blogg.se/
Postat av: Jana Eriksson

Hej hej



jag såg ditt underbara vita vitrinskåp.. vart har du införskaffat det? Ett exakt sådant skåp vill jag oxå ha...// Jana

2012-07-17 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0