hejsan

Nu när det är sommar så är det verkligen fullt upp!
Sitter knappt vid datorn... Så därför min brist på blogginlägg. Men det får ni leva med!
:)

Lovisa har varit dålig måndag-onsdag. Nästan 40 grader i feber... stackars lillgumman! :(
Torsdag hade hon något lägre. Men jag var in med henne på vårdcentralen igår för att utesluta öronen.
Doktorn kollade öronen, och i det högra sa han att det kanske kan ha varit öroninflammation, men att det nog höll på att gå över av sej själv.
Så han skrev ett recept, men sa att jag inte skulle hämta ut det om hon inte var lika gnällig nästa natt. Men vi har inte behövt hämta ut det.
Natten till igår har hon sovit rätt bra!
I natt lite sämre... men inte som tidigare.
Den största orsaken till febern och allt gnäll är att hon har fått två stora tänder uppe, och en 5:e tand på väg nere... Stackars lilla gumman! :(
Men som sagt, nu är hon piggare och gladare!

Charmtroll! Hon har börjat göra en massa konstiga miner. Detta är en utav dom! :D

Fredag hade vi klassfest. 10 år sedan vi gick ut 9:an...! Va?! Kan det verkligen stämma???! Tiden går fort! :)
Vi var 15 stycken av drygt 30... Tråkigt att inte alla kunde komma... :( Men så är det nog alltid!

Magnus, Ann-Mari, jag och Jennie

Ola, Sandra, Linda, Alexander och Sebastian

Sandra N, Lisa, Lotta och Frida
Med på bild finns inte Viktor och Kicki...
Det var en trevlig kväll. Mycket snack om vad som hänt på 10 år... och gamla minnen förstås! :)
Var hemma i tid för att vi skulle på Loppis på förmiddagen.
Så igår vid 11 bar det av på loppis i Orrbyn. Två stycken. En massa fina grejor, men inget jag behövde.
Älsklingen köpte en vanlig grill och en fiskrök/grill.
Och så hade dom får som Alvin fick klappa. Det tycket han var jätteroligt! :)

Idag har det inte blivit att göra så mycket.
Älsklingen har varit ute på gården och grejjat på med altanen. Det tar sej. Men det skulle gå fortare om det inte var för detta jävla regn! Gaaah! Varannan dag regnar det... Jag blir så frustrerad! När ska den riktiga sommaren komma???

Nu är mina killar hos morfar och bastar.
Grabbkväll! :D
Lovisa
har också badat och nu sover hon... tröttmössan! :)
Jag kikar på OTH. Sen blir det Twilight med Älsklingen. Måste se 1:an och 2:an så jag kan fara på bio med Jenny... :) Stränga order! :)

Nä, nu One Three Hill!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0