Hej mina vänner!

Nu är vi hemma igen efter att ha varit i stugan från lördag.
Det har varit så härligt i stugan! Ville inte alls hem därifrån! :(
Så här kommer veckan i stugan i bilder....

Första kvällen däckade han efter en lång bilfärd! :)







Hela veckan har bestått i att busa. Varje vaken minut har han varit ute på gården. Bara sovit inne... :)
Han har trivats som fisken i vattnet.
Även nere i stranden har han varit med pappa sin... fångat småfisk som han sen har lekt med i en balja på gården!
:)

Lovisa var för första gången till stugan...
Hon åkte fyrhjuling för första gången!

Hon tog även ett "krypsteg" för första gången i stugan...

Badade balja i bastun...

Även Lovisa har spenderat mesta tiden ute. Och hon har verkligen sovit som en stock ute i vagnen...

Lovisa, sista natten helt utmattad efter så mycket friskluft! :)

Tack snälla mamma för allt!
Maten var fantastisk!! Tack tack tack!!!
Längtar redan tillbaka. Får se när vi kommer dit nästa gång? Hoppas det är snart iallafall!

Måste bara visa bild på begravningsbuketten. Farmor begravdes förra fredagen.
Verkligen vacker bukett! Kunde inte varit bättre!
Tack ni som gjort den!

SOV I RO ÄLSKADE FARMOR♥♥♥

Nu måste jag göra mej i ordning. Familjen Lindström/ Vuotila ska till Luleå och göra av med pengar.... :)

Avslutar det hela med en bild på Alvin där han har på sej kläderna jag köpte när jag var med mamma till Torneå förra veckan!

Så snygg jacka va? :) På ryggen står det stort SUOMI... :)

KRAM


Kommentarer
Postat av: helena

ni ser ut att ha haft det supermysigt i stugan, är så skönt att få komma iväg lite och få frisk luft hela dagarna...=) sitter och tittar på begravningsdek...jag som gjort den så tack=) såg först när jag gjort den klar att det var nog eran, hoppas det var en fin begravning...hadé/helena

2010-06-04 @ 16:49:29
URL: http://helenakblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Pussgurkkorna!:D

2010-06-04 @ 21:22:21
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Stina

Ser att han måste få en gul&blå dress av Stina ;)

Jo buketten var verkligen jätte fin!

2010-06-04 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0