Nästa man på tur

Jaha, då var det Älsklingen tur att få magsjuka.... :(
Han började känna av det igår. Hela natten har han varit på toa... Nu ligger han och sover...
Hoppas det inte är långvarigt!
Och hoppas jag inte får det.
Sitter här och känner efter... om jag känner efter noga så mår jag nog lite illa.... kanske att det kan bero på att matintaget dom senaste dagarna inte har varit så bra.....
Hoppas hoppas hoppas inte jag också får det! :(

Hela dagen igår var vi ute på gården.
Alvin stortrivdes! Äntligen fick han vara ute!! :)
Han spelade landhockey, hjälpte farfar och klippa gräset, hjälpte morfar och dra upp stubbarna här på gården...




 

Lovisa satt självklart med oss ute!

Med hörselkåpor på. Traktorn lät ju väldigt illa... :)
Till en början var hon rädd för den, men det gick över....

Idag har hon visat att hon verkligen kan krypa.
Vi vet ju att hon kan ta sej fram. Men vi har aldrig listat ut hur... Hon drar sej inte, hon hasar inte, hon backar inte... men hon har tagit sej fram.
Men idag så har hon krypit hur mycket som helst! :)



Sötsessan!♥

 

Vad tror ni?
Blir det regn idag...?
Det ser så ut.... nå, då får man väl ta och hitta på nåt inomhus.

 

Ungarna sover nu, så jag ska passa på att fortsätta med min bok. Gisslan av Lee Child.

Ha en fortsatt bra onsdag.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jenny

Wihiiii äntligen kryper hon, roligt :)hon växer bara så fort. Tycker det ser ut som hon har växt masssor sedan sist jag såg hon. Och kul att alvin äntligen får vara ute .

2010-06-30 @ 14:08:54
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0