Förmodligen oviktigt vetande för er.

Har börjat med GI idag.
När jag fått Alvin så började ju jag och Älsklingen.
Det var ett bra sätt att gå ner i vikt som fungerade på mej...
Så... från och med idag så blir det inga kolhydrater.
Kanske inte ska kalla det GI ifall någon läser och tänker "Meh, det där får hon ju inte äta..." o.s.v.
Det är kanske en blandning mellan GI och LCHF.
Och så är det ju jag själv som bestämmer vad jag ska äta i slutändan.


Så dagens mat har varit:
Frukost:  2 ägg och 4 skivor bacon (fortfarande spyless på detta från förra gången vi körde GI!)

Lunch: Tonfiskröra och grönsallad (Mmm... men vitlöksbrödet saknades hihi!)

Middag: Fläskfilegryta med bambuskott och champinjoner, grönsallad och svampsallad (saknade riset fruktansvärt mycket! :-()

Kvällis: Inget än, men jag tror det blir keso och två korvskivor (hungrig!)


Nu Bygglov!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Då är vi 2! :) Fast för mig är det mera få bort "jag måste ha socker nu" och börja röra på mig. Så kämpa på till oss! :)

2010-03-16 @ 21:37:20
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0