Blir frustrerad

Har fotat litegranna och lagt in fotona på den datorn jag oftast använder...
Och så fungerar inte internet på den datorn... :(

Hur har vi det här då?
Jo, fick vara in med Alvin på akuten natten mot tisdag.
Helt plötsligt på sena kvällen började han hosta. Jag och Älsklingen tittade på varandra och förstod på en gång att det var falsk krupp...
Några timmar senare vaknade han och man hörde hur svårt han hade att andas... :( Stackars lilla killen våran!
Fick sitta ute på bron en halvtimma och läsa en bok så att han fick andas in lite kall-luft. Blev mycket bättre!
Men på en gång nästan när vi la oss i sängen igen, blev det värre...
På akuten lyssnade dom på lungorna och kollade allt möjligt. Alvin var jätteduktig! Inge bråkig alls...
Han fick medicin och sen fick vi åka hem igen.
Om det inte skulle bli bättre efter medicinen, så skulle vi åka in på vårdcentralen.
Men hostan blev lite bättre, men han har nu blivit toksnorig!! Jössös!! Och visst hostar han, men inte sån där skällande som han hade tidigare.
Även Lovisa har blivit snorig. Men det är ju sånt som hör hösten till... tyvärr.... nu kommer förkylning efter förkylning att avlösa varandra.......
Men tror inte det finns nån som slår Alvins rekord som han hade för typ två år sen då han var snorig i mer än 10 veckor! Så kollade vi ju till och med upp om han var allergisk mot katterna, men inte det.... bara vanlig förkylning... :)

Har med andra ord inte gjort så mycket här hemma.
Varit på prommenader varje dag, så att ungarna får lämna tillbaka bacillerna där dom kommer ifrån. :)
Igår var jag på gympan. Gick ganka bra! Med "plankan" är så jobbig!
Däremot så märker jag att min kondis blivit bättre redan! :)
Och så är det så att jag har inte ätit varken godis eller fika denna vecka! Det ni! Inte en enda chokladbit!

Idag har vi varit och köpt skor till kidsen...
Lovisa fick fina rosa, högre tennisar och Alvin fick vanliga tennisar. Han har ju bara foppisar och gummisar...

Nu ligger barnen och sover. Hoppas dom får sova ordentligt i natt, med tanke på att det har varit enorm sömnbrist för båda två dom senaste nätterna......

KRAM

... och sorry för att det inte är bilder.... som sagt.... den andra datorn har dom... :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina Alvin, att han ska få dras med allt, och inte roligt för er heller! Krypa på kramar!!!



Roooooligt att kondisen börjar bli bättre:D Och duktiga du som orkar med plankan!!! Kämpa på!!:D

2010-10-01 @ 21:59:07
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: farmor

Hoppas lille Alvin blir lite glad för stövlarna.

Och lilla Lovisa m dressen.

Skickade paketet igår.

Krya på pussar o kramar till dom duktiga småttingar!! <3

Jag försöker sluta med fika, men Ukko-Pekka bakade äppelpaj o STORA bullar igår. Vad ska man göra????

Dom står på bordet och glor på mig och skriker "ÄT UPP MIG, ÄT UPP MIG!!" =( Sen händer det...jag fikar.=/

2010-10-02 @ 14:39:58
Postat av: Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

2010-10-02 @ 15:14:57
URL: http://mekko.blogg.se/
Postat av: alvina

åh nej vad jobbigt :/

2010-10-02 @ 15:33:12
URL: http://alvinaml.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin design du har:)

2010-10-02 @ 15:43:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0