Jobba

Jääh!
Jobbade ju i lördags, och det var inte så farligt som jag trodde... rätt kul faktiskt.
Och nu helt plötsligt ska jag jobba mera! :)
Chefen ringde nu i eftermiddag och frågade om jag ville ta morgondagens kvällspass, och jag tackade ju givetvis JA! :)
Och dessutom så ska jag jobba måndag-torsdag nästa vecka!
Vet ni hur bra det känns att få jobba lite! Få in lite mer klirr i kassan!
Speciellt nu när det snart är jul! :)
Problemet jag har är bara att jag behöver barnvakt nästa vecka.
Älsklingen jobbar ju eftermiddag... måndag är löst och mest troligt tisdag... sen jobbar jag hela dagar onsdag och torsdag.... Så.... nån som vill barnvakta lite? ;)

Igår vart det ju en sväng till Happis.
Kom hem med en bilbarnstol till Lovisa och en ny jacka till mej! :)
Alla som känner mej, vet ju att jag jagade en parkas hela förra året... Och hittade ingen.
Kollade på alla tänkbara ställen, men överallt var det slut.
Så av en slump igår gick vi in på Intersport och där fanns den! För skaplig penning dessutom! :)
Så nu är jag en parkas-jacka rikare och fler jobb-timmar!

Nu ska jag hoppa i säng.
Imorn fortsätter mitt storstädande!

KRAM och gonatt


Kommentarer
Postat av: Sofie

Synd att jag inte var i krokarna.. jag hade gärna ställt upp ;)

2010-10-21 @ 09:05:37
URL: http://fancyfacts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0