Nu måste jag se till att skärpa mej!

Har varit riktigt usel på att blogga den senaste tiden...
Men tiden har inte räckt till riktigt. Men nu måste jag se till att ändra på det... för min egen skull! :)

Veckan hos mamma var fantastisk!! Ville inte åka hem... :(
Vi körde fyrhjuling, gjorde snögubbar, bastade, busade... ja, en hel massa hann vi med!
Och barnen tyckte nog också att det var riktigt kul.
Hela tiden var dom som små underbarn! :P
Hann även vara en sväng till min morfars grav... :( Finaste morfar!
Synd att han inte hann träffa mina barn! Dom hade nog kommit riktigt bra överens. Men men....

Morgonmys med mommo! :)


Barnen roade sej ganska mycket med att åka rutschkana i dessa rottingstolar... :) Tur dom är lättroade! :)


Alvin målade sin allra första huvudfoting hos mommo! Ser ni att han till och med målade vantar och skor på den ena? :) Duktiga killen min!


Vi kom ju hem från mamma min på fredag.
Då kom Cissi förbi. Som man inte träffar allt för ofta... hon bor ju bara 100 mil härifrån...
Nå, det blev tacos, vin och Idol. Även Linus kikade förbi. Trevlig kväll!

Lördag väntade jobb för mej.
Första gången på flera månader. Men det var skoj! Dagen gick fort! Kunderna var trevliga och allt flöt på bra!
Skyndade hem efter jobbet för att snabbt klä om till partykläder och sminka mej lite mer.
Sen var det dags för 30-årsfest.
På sportklubben bjöd Micke på mat och dryck.
God mat och trevligt folk!

Presentöppning


Jag och Fina Cissi


Kicki, DJ Danne och jag (... några öl senare :D)


Blev en hel del dansande!
Så mycket dansande att jag fortfarande har träningsvärk i låren! :) Men så himla kul! Och så bra musik!
En helkulig kväll med andra ord.
Söndag förmiddag kom kidsen hem från farfar. Det hade gått så bra att sova där! Det är ju bra. Då kan man ju anlita dom som barnvakt fler gånger... :)
På eftermiddagen bjöd Älsklingen hela familjen på Kina i Kalix. Oj, det var verkligen passande "dagen efter"!

Igår var vi till Luleå.
Amanda fyllde år på söndag så vi var förbi henne och lämnade en present och blev bjudna på mat och fika.
God tårta, Sara! :)

Har varit med Alvin dagis för en timma sen. Han ville verkligen inte stanna... Var jättelessen... nu får han verkligen inte vara ledig på länge... han måste komma igång på dagis först!
Lovisa och Älsklingen sover.
Jag ska börja med storstädning, och sen när vi hämtat Alvin på dagis blir det Haparanda en sväng.
Köpa bilbarnstol till Lovisa. Hon har ju blivit lite för stor för den lilla stolen...! Stortjejen!



Nå, storstädning var det!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du gillade tårtan! :) Ni får komma o hälsa på nångång när jag är hemma oxå, hihi

2010-10-19 @ 22:10:43
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0