februari

Eftersom jag varit väldigt dålig på att blogga senaste tiden, så ska jag väl försöka visa med bilder vad vi pysslat med under februari månad... :)
Inte nog med att jag varit usel på att blogga, har även varit usel på att fota också... :( Det är verkligen synd.

Var ner till farmor och hälsade på och firade henne. Med oss hade vi två massage-fåtöljer till dom som presenter. Hoppas det var uppskattat!
Åt massa gott och hade det otroligt härligt! (som vanligt när man är där...)



Har i princip inte kunnat vara ute många minuter denna månad!
Termometern har visat typ -25 varje dag! Men hos famor trotsade vi kylan och klädde på oss och gick ut.
Gjorde upp eld på gården och grillade korv. H Ä R L I G T ! !
Även igår hann vi med att vara ute här hemma på gården och grilla. Dennis, Kicki, Alicia och Micke gjorde oss sällskap.
Men det är i princip all utevistelse denna månad. Men snart vänder det!! Hoppas jag...

Har ju börjat jobba också på riktigt, så det tar en del tid det också.
Men jag tycker det är jättekul att vara tillbaka på jobbet!

Barnen har hunnit vara febriga och hostiga, men än så länge klarat sej från kräksjukan!
Hoppas att vi slipper den helt!

Det var en liten uppdatering från vår familj, hoppas ni har det bra!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Rooooligt med uppdatering!!:D FY FAN vilken gruppbild, så jävla rolig, hahahhahhaaa. Ge barnen bamse kramar! Krammixx

2011-02-21 @ 20:24:18
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Tack för senast.

Om vi har gillat fåtöljerna???

Ja! Till 100%!!!!

Jag tar mina tre timmars tupplur i fåtöljen.

Har även sovit hela natten i den, när Alma hade tagit min plats i sängen.

Ukko-Pekka läser sin tidning av gammal vana i sängen. Sen sitter han resten av dan i massagestolen.(och har fyrkantiga ögon :D)

Mycket väl använda presenter.

ETT STORT TACK ÄNNU EN GÅNG!

Kramar till er alla.

2011-02-24 @ 09:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0