Söndag kväll

Jahaja, då var helgen över...
Och hur fort det gått! Va? Ändå har jag jobbat hela helgen.
Men tiden går fort när man har roligt. Och som jag nämnt tidigare så tycker jag det är jätteroligt att ha börjat jobba igen!
Idag innan jobbet så klädde hela familjen på sej och vi gick ut, tänkte att jag skulle få njuta lite av det varma vädret... :)
Och eftersom vi somnade innan byns pensionärer igår så var vi vaken med tuppen, just efter 6.00... :) Men vi var ju utvilade.
Tror klockan var 8.20 när vi var ute på gården, annars brukar vi gå i morgonrock här hemma till lunch. :)
Plockade undan lite på gården och så körde jag och Alvin lite skoter. Lovisa var inte lika förtjust i skotern, vet inte vad som hänt, men hon gillar den inte alls.... Hon måste nog vänja sej.
Sedan gick jag och Lovisa in och Gumman la sej, grabbarna for på en lite längre skoterfärd.
När dom kom tillbaka så for jag på återvinningen med massa grejjs och sen på jobbet.
På jobbet har jag hunnit möblera om igen, får se om jag blir nöjd nu då. Och kunderna förstås! :)

Nu är det nattvecka för Älsklingen igen.... :( Tråkiga veckan.
Sover dåligt som tusan...... åh, bara dom skulle kunna slippa dessa nattveckor.

Resten av familjen sover, och jag ska nu kika på den bästa svenska serie som någonsin gjorts!
S O L S I D A N ! !

(lånad bild)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0