2011

Jahaja, då var det ett nytt år då igen..... nytt år, nya möjligheter! :)
Snart blir Alvin 3 år också! 5 dagar... uch, tiden bara rinner iväg..... vill stanna den för en stund iallafall... :(

Är fortfarande hos svärmor. Blir nog här till onsdag, torsdag nångång... beror på vädret.
Nu har det ju äntligen varit väder så man kan vara ute, utan att frysa ihjäl eller bli översnöad.
Jag och ungarna gick ut efter frukost igår och sammlade raketpinnar... :) Varför kanske ni undrar?
Jo, Alvin hade lovat farmor att fixa 12 stycken raketpinnar... Vi kom tillbaka med 30 stycken! :)
Sen blev det en sväng till lekparken också och åka lite rutschkana.
Verkligen härligt ute igår.
Idag också i och för sej.... så när ungarna sovit blir det nog att gå ut igen.
Men det är inte det lättaste nu för tiden att få Alvin att somna..... Det kan ta evigheters evigheter vissa gånger.
Han lämnade ju tutten till Tomten, och då är det nog inte lika lätt att komma till ro....
Men, men... det är bara att ha tålamod! :)

Imorse har vi haft en riktig sovmorgon hela familjen!
Kan inte komma på att vi någonsin sovit så länge hela familjen!
Jag vaknade just före 9.00... och då sov resten fortfarande, men vaknade nästan strax efter....
VA?! :)
Men skönt ska jag tala om att det var!

Nå, nu ska jag nog försöka få i mej lite mat.... sen kanske klä på mej... ja, jag sitter fortfarande i pympo! :)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0