Fredag kväll

ja, otroligt dålig på att uppdatera...
och det kommer jag att ångra... då kan jag inte gå tillbaka och kolla vad vi gjort....
:(

För exakt en vecka sen blev vår älskade Gosse 3 år!
Våran lilla kille har verkligen blivit en stor grabb!
Han kan så mycket.
Man blir nästan lite lessen när man tänker på hur fort tiden går........
Och inte nog med att Alvin fyllt 3 år.
Lovisa började dagis i måndags.
Måndag och tisdag var vi bara en timma. Onsdag två timmar, torsdag stannade vi och åt lunch.
Och dom tyckte att det gick så bra, så idag har hon fått stanna själv.
Det har verkligen gått jättebra! Hon springer iväg på en gång jag fått av henne overallen, och så leker hon på med allt möjligt.
Dom större tjejerna gillar att gå omkring med henne. Dom tar henne i handen och går iväg. :)


I natt har Killen haft feber... :(
Han har yrat om att jag ska ta bort nåt huvud i natt.... lite läskigt faktiskt....
Lovisa snorar och Älsklingen är inte heller frisk.
Bara inte nån av dom åker på det jag haft....! UCH!

Meningen var att ha Alvins kalas i veckan, men det har inte blivit av.
Gjorde lite chokladbollar igårkväll, och jag skulle ha bakat bullar idag, för att bjuda lite kompisar till Alvin på fika idag, men det gick ju inte när han haft feber i natt och sovit dåligt.
Nå, han klarar sej nog förmodligen utan kalas... :)

Nä, nu ska jag ta och lägga undan datorn och umgås med min Kära.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0