Tråkigt

Älsklingen har börjat jobba.
Och det är eftermiddagsvecka. Tror nog att det är den tråkigaste veckan......
och sen när jag också börjar jobba, så kommer vi knappt se varann den veckan.
Visst är det skönt att ha lite egentid, men det räcker med en kväll... :)
Har svårt att somna också när han är borta. Både eftermiddagsveckorna och nattveckorna...

♥Min Fina Älskade♥


Inga ord kan beskriva min kärlek till denna man.
Han är verkligen den bästa som finns!

Det finns inga tvivel,
har aldrig ångrat en sekund,
jag har älskat dig från första stund.
Vill att du ska känna trygghet,
du kan vila här hos mig,
för jag ska aldrig släppa dig...


                                                     / Sara Löfgren- För Alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0