Snart midsommar

Ja, nu är det inte många dagar kvar till midsommar.... men inte märks det ute.
Kallt.
Och till råga på allt så har det regnat en hel massa dom senaste dagarna!
Just nu, idag på eftermiddagen, så har det varit uppbehåll, men det ska fortsätta regna ikväll.... *suck*
Men nästa vecka, måndag, så börjar min tre veckor långa semseter.
Har planerat massor, men kommer säkert inte hinna med en bråkdel av mina planer.... :)
I måndags efter jobbet for hela familjen till Seskarö för att äta på Wärdshuset.... men det visade sej vara stängt.... :(
Jag blev så besviken!
Jag som var så sugen på en riktigt god, blodig köttbit!
Nå, vi åkte vidare till Haparanda och for på Lei Lani och åt kinamat istället.
Blev stekta nudlar special. Riktigt gott!
Sen for vi vidare till Torneå. Blev ett besök på Tex.
Fyndade lite av varje som vanligt. Men det bästa var en t-shirt till Alvin!
Så häftig tröja! :D
Var ledig igår.
Blev att dona på i köket.
Möblera, flytta ut möbler, flytta in möbler.
Jag blev nöjd!
Kanske bjuder på någon bild någon annan dag, för ni ska ju inte tro att det är lika städat där inne idag! :)
Annars är allt som vanligt.
Barnen busar, bråkar och myser.
Pekka donar med sina fiskegrejor, och jag ser TV....... ;)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

nåmen så fiiin i pippilotter!

2011-06-23 @ 07:18:46
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0