Härligt!

Jobbat till 16 idag.
När jag kom hem möttes jag på gården av den sötaste Prinsen som finns.
Han höll på med att köra omkring med sitt hockeymål, vet inte vad han tror att det är, men han far omkring runt hela vändplanen och puttar på den.... ett barns fantasi skulle man vilja veta mer om! :)
Älsklingen var också ute på gården.
Hann höll på med maten.
Grillade fläskfilé ute. Mmmm! Till det stekte han potatis på murikkan.
Oj, nu kan ju förstå hur gott det var. Även stekta körsbärstomater och färska stekta champinjoner!
Himelskt gott!
Lovisa ville inte alls vara ute, så hon var på besök hos farfar... :)

Barnen är duschade och ligger i sängen.
Även Älsklingen som ska ut och jobba i natt igen...

Själv ska jag ta och lägga mej på rygg här på soffan och kika i min nya tidning som fick följa med mej hem från affären!

Det här är verkligen en tidning som fallit mej i smaken ordentligt!
Kan bläddra igenom den om och om igen! Lika roligt varje gång!
Och idag kom det en ny...!
Det är som min bibel. :)
Knappt nån reklam, enkla tips som man kan göra, recept, inspiration.
Ja, en fantastisk tidning!

Jepp, så nu ska jag lägga mej i soffan och bläddra i den tills Halv Åtta Hos Mej börjar.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, oj, vilken middag! Så härligt att vara ute och joxa på med den. Roligt att du hittat en tidning, kanske ska ta och köpa något nummer av den jag med. :) Är det soligt i helgen tycker jag vi far ut och grillar ellet nått. Krammmix

2011-03-02 @ 09:17:36
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: angelika

asså shiiiiit.. var finns den tidningen ? såg verkligen ut som nåt jag skulle kunn svälja med hull och hår :)

2011-03-02 @ 09:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0