Helgen bjöd på fisk

I helgen var jag, P, Alvin och Lovisa tillsammans med svärfar och pimplade.
Skoterfärden bar av mot Högtjärn....
Solen sken och det var underbart ute!!! Varmt och skönt!
Lovisa somnade ju såklart direkt vi satte oss i pulkan! :) Och hon fortsatte att sova när vi var framme.

När vi kom fram så borrades det massa hål och spöna åkte i.

Men som vanligt så nappade det inte för mej. Men Älsklingen, han fick minsann napp! En Mört! Bättre än ingenting... :)
Till sin hjälp hade han ju Alvin... (hjälp och hjälp egentligen var det nog tvärtom! Han ville mest kasta ner snö i hålet och sånt:) )
När Lovisa vaknat så gjorde vi lunch. Grillade hamburgare! Mmm! Det är så gott att grilla hamburgare utomhus!
Även morfar dök upp och grillade med oss.
Efter maten passade jag på att pimpla lite till, och gissa vad? Gissa vem som fick fisk?! :D
Jepp, jag!!! Två dessutom! Men egentligen behöver jag inte nämna att det var två små mörtar... hihi! Nå, det är alltid kul när man får nåt!
Farfar däremot, han drog upp en Regnbåge...!


Nu är det Älsklingens nattvecka som gäller..... :(
FY!
Men det är bara att ta det som det är. Det går inte att göra nåt åt den saken.... tyvärr....

Har ju glömt nämna för er att min fina syster D fick följa med Mix Megapols Tjejplan!
Igår morse kl 5 lyfte planet!
Pratade med henne nyss, och det låter som om dom har det fantastiskt!
Och hon är värd det! Absolut!!

Ikväll är det inget på TV, så jag tänkte beställa jättegulliga gardiner som jag hittat till Lovisas rum.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0