Kvällsfika

Städningen gick fin-fint på förmiddagen.
Skrubbade hela badrummet. Så nu är det rent och fint.... i nån dag... :)

Sitter och kollar lite på hockymatchen mellan Luleå och SAIK... Egentligen är jag inte så intresserad, men det är ganska spännande nu när det är slutspel. :)
SAIK gjorde precis mål, så nu står det 4-3 till SAIK. Synd.

Har nyss ätit lite kvällsmat. Har inte haft matlust dom senaste dagarna, så det har mest blivit nån macka på förmiddagen, och så kanske middag på kvällen.
Samma idag. Först två mackor till frukost/lunch, sen kl 17 blev det thaiinspirerad fläskfilégryta till middag. Rätt god, men jag fick ändå inte till den smaken jag var ute efter.
Nu ikväll blev jag faktiskt hungrig och kom på att jag har ju både färskost och purjolök hemma!!

Visst vet ni väl att det är suuuupergott med purjo på smörgås? Helst till knäcke.

Som jag sagt tidigare så sover jag otroligt dåligt när Älsklingen jobbar natt... jag är så trött om dagarna för att jag inte sover som jag ska.
Har vilat både igår och idag.... men känner mej ändå jättetrött... och när jag väl går och lägger mej så kan jag inte somna.... inte kul alls... definitivt inte när man ska jobba dessutom. Var som en zombi igår på jobbet!
Men snart är denna natt-vecka över, och då är han ledig en vecka.
På måndag efter att jag slutar jobba åker vi en sväng till mamma min och hälsar på. Och hämtar mitt TORRKÖTT!! Mmm! Tror ni jag kommer äta nå? Tror ni jag kommer dricka vatten efteråt? :)
L Ä N G T A R ! !

Nä, nu ska jag nog ta och släcka ner här hemma och lägga mej i sängen och försöka sova....

KRAM



Bjuder på en bild på våran duktiga skidåkare från i fredags då dagis hade Vasaloppet... :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktiga alvin!:) Och duktiga alvins mamma som städar och fixar. Gud så skönt att fara iväg en sväng, hoppas ni får kanon väder :D.



Vad söt du ä, jo, på bättringvägen men ändå inte. SOm vanligt så blir jag inte bara sjuk jag blir jävulsk sjuk. :S Och har varit tvungen flänga hit och dit för att fixa en massa papper så har inte riktigt vilat kanske. Men vila hela dagen idag så torde jag vara på benen imorgon:D Haen trevlig helg, kanske pimpling söndag eller nå¨tt om det är fint väder. Kraaaamixxx och pussa trollungarna!

2011-04-01 @ 12:08:44
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men Danni för helsike nu får du väl för fan ta och uppdatera här så jag har någon kvällsläsning!!!! :D kramiiz

2011-04-20 @ 21:31:18
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0