Tjejmys

Igår kom fina svägerskan hit på besök, efter att jag slutat jobbet.
Alltid lika trevligt när hon är på besök.
Känns som om man känt henne hela livet, fast vi bara känt varann så länge hon och J varit tillsammans... vad det nu kan vara... 5 år kanske...?
När barnen gått och sova passade vi på att spela lite Just Dance 2. Jäsiken vad kul! Men jobbigt!! :)
Tur att det blev bastu efter dansandet!
Bastu och en folkis. Sen mackor och Halv Åtta Hos Mig.
Som sagt en trevlig tjejkväll...!

Idag har det varit jobb igen.
Fått gjort en hel massa med hjälp att snälla B!
Pappa min fick hämta barnen från dagis så att Alvin skulle få vila lite.
Han har vaknat 5.30 tre mornar i rad! Trots att man ser på han att han varit trött när han vaknat!
Och ni ska veta att jag har haft stora problem att lägga han om kvällarna för att han har varit så övertrött!
Massa bråk! (nån som känner igen sej...? :) )
Och det gör ju att både han och jag mår dåligt... :(
Men ikväll har det gått så bra!
Han tog sej en power-nap hos pappa min. Och det gjorde nog susen för han. Inget bråk alls ikväll!
Skönt för oss båda!

Nu ska jag ta och se en massa program som jag spelat in.
Sen blir det att sminka av sej, och sen sängen....

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner precis samma jag också, som att jag kännt dig hur länge som helst :) Tack för en trevlig kväll:D Många kramar

2011-03-18 @ 10:15:06
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0